Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Θα με θυμάσαι ακόμα ;

Γεία σου !!!!
Το όνομα μου είναι καλοκαίρι . 
Τα μάτια μου είναι μπλε ως τον ουρανό. 
Το χρώμα του δέρματος μου ειναι μαυρισμένο...ο ήλιος βοήθησε σε αυτό . 
Είμαι χαμογελαστή .
Δεν φοράω μακιγιάζ αλλά ειμαι γραφική , σαν το ουράνιο τόξο.
Εχω λακκάκια .
Ευτυχισμένα χαμόγελα απ' τα παιδιά ...
Τα μαλλιά μου είναι μακρυά σαν καλοκαιρινές νύχτες ..
Φοράω ένα ψάθινο καπέλο ..
Ξυπόλυτη μ΄αρεσει να περπατώ 
Αλλά δεν είμαι νεραϊδα ...ούτε βασίλισσα ..
Ενα κοριτσάκι που ωρίμασε είμαι ..
Λατρεύω την απαλότητα του γρασιδιού και αγαπώ πολύ να τρέχω πάνω του ...
Είμαι αστεία ..
Μ΄αρέσει να φλερτάρω με τον άνεμο και τη βροχή..
Και μαζί σου .
Δεν μπορώ να υποσχεθώ αγάπη ...
Μη θλίβεσαι 
Όταν φέυγεις , να μου πεις αντίο .
Δεν κλαίω για τις όμορφες αναμνήσεις .
Θα με βρείς στα σπουργίτια , στα γυμνά κλαδιά .
Γεια σου !!!
Το όνομα μου είναι καλοκαίρι ...
Θα με θυμάσαι ακόμα μετα από καιρό ; Το φθινόπωρο;

Σ.Φ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Wordpress Templates | Bloggerized by Free Blogger Templates | Web Hosting Comparisons