Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016

Εμείς ...γράφουμε την ποιο ωραία μουσική !

“Είδες τι ωραία μουσική γράφω…!!!”
Είπε ο άνεμος μια μέρα, καθώς περνούσε μέσα από τα φύλλα της λεύκας.
“Κάνεις λάθος, εγώ την γράφω αυτήν την μουσική, με τα φύλλα και τα κλαδιά μου”,
απάντησε η λεύκα.
“Τι μας λες, εγώ εδώ και κάτι αιώνες, την φέρνω αυτήν τη μουσική από μακριά”,
είπε ο άνεμος.
“Όχι εγώ με τα φύλλα μου γράφω την μουσική”,
επέμενε η λεύκα.
Η διαφωνία τους, τους οδήγησε στο μεγάλο βράχο, που αφού τους άκουσε είπε:
“Στάσου εσύ αριστερά μου άνεμε, και συ δεξιά μου δέντρο. Ωραία, τώρα λοιπόν για παίξε την μουσική που λες ότι γράφεις άνεμε”.
Ο άνεμος προσπάθησε, αλλά καμιά νότα δεν μπόρεσε να βγει.
“Η σειρά σου”,
είπε στο δέντρο ο βράχος.
Προσπάθησε και το δέντρο, αλλά μάταια, τίποτε δεν ακούστηκε.
Και τότε τους είπε ο βράχος:
“Όταν ξεχάσετε το εγώ και ανακαλύψετε το εμείς, θα καταλάβετε ποιος γράφει αυτήν την ωραία μουσική”…!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Wordpress Templates | Bloggerized by Free Blogger Templates | Web Hosting Comparisons