Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Να ρισκάρεις ....

" Όταν γελάς , κινδυνεύεις να περάσεις για χαζός" Και τί μ΄αυτό ; Οι χαζοί διασκεδάζουν πολύ.
" Όταν κλαίς κινδυνεύεις να περάσεις για συναισθηματικός" Μ΄αρεσει να είμαι . Τα δάκρυα βοηθάνε .
" Όταν ανοίγεσαι στον άλλο, κινδυνεύεις να μπλεχτείς " Ποιός λέει ότι το μπλέξιμο είναι κίνδυνος ; Εγώ θέλω να μπλεχτώ .
"Όταν εκδηλώνεις τα συναισθήματα σου , κινδυνεύεις να δέιξεις το πραγματικό σου εαυτό" Και τί αλλο έχω να δέιξω; 
"Όταν εκθέτεις τις ιδέες και τα όνειρα σου μπροστά στους άλλους κιδυνεύεις να χαρακτηριστείς αφελής " Ά με έχουν χαρακτηρίσει και πού χειρότερα απ' αυτό. 
" Όταν αγαπάς κινδυνευείς να μη στο ανταποδώσουν " Δεν αγαπώ για να μου το ανταπώδόσουν .
" Όταν ζείς κινδυνεύεις να πεθάνεις "
 Είμαι έτοιμος γι ΄αυτό !!!!
" Οταν ελπίζεις , κινδυνεύεις ν' απογοητευτείς και όταν δοκιμάζεις , κινδυνεύεις ν' αποτύχεις " 
Ναι αλλά πρέπει να ρισκάρεις , γιατί ο μεγαλύτερο κίνδυνος στη ζωή είναι να μή ρισκάρεις τίποτε .

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Wordpress Templates | Bloggerized by Free Blogger Templates | Web Hosting Comparisons